Over ons

NS Stations exploiteert voor NS al meer dan 30 jaar diverse retail- en horecaformules op NS stations. In totaal werken ruim 5.000 medewerkers bij de 20 formules van NS, waar AH to go, De Broodzaak, Burger King, HEMA, Julia's, Kiosk, Rituals, Smullers, Starbucks en Ola Happiness Station deel van uitmaken.

 

NS Stations is een klantgedreven organisatie: de klant –de mens– staat centraal. Als retailer op het station zijn we 365 dagen per jaar gericht op tevreden klanten, in al onze winkels, op alle stations. We zijn als organisatie continu in ontwikkeling en alles is afgestemd op de wensen en behoeften van de klanten.

NS Stations streeft naar optimale groei in omzet en resultaat. Het uitgangspunt hierbij is dat we luisteren naar de wensen en behoeften van onze klanten. Deze inzichten vormen de basis voor versterking van merken binnen het huidige portfolio en voor uitbreiding met nieuwe merken. Wij spelen gericht in op de behoefte van onze reizigers, zowel met onze eigen merken als met bewezen A-merken die we stationsspecifiek maken. We bieden de reiziger passende producten voor onderweg en thuis, op elk moment van de dag. Daarnaast helpen onze efficiënte en vriendelijke medewerkers de reizigers weer snel op weg.

 

NS Stations onderscheidt en profileert zich als retailer op het station. Ze geeft door haar winkels een gevoel van veiligheid en comfort, gemak en zekerheid in een hectische omgeving, maar ook sfeer en vermaak. Voor, tijdens of na de reis. NS Stations gaat van oudsher over eten en drinken. Echter, reizigers wensen als onderdeel van hun reis steeds meer een prettig en comfortabel verblijf op het station, dus uitbreiding van onze winkelportfolio met non-food merken is een logische stap in onze ontwikkeling.

Organisatiestructuur
NS Stations

 

De retailactiviteiten binnen vinden plaats bij de afdeling Retail & Services.